خانه / خبر پزشکی / four رديف نظامي كاستن ریزمغذی ها تعدادی افزایش صحت بینایی

four رديف نظامي كاستن ریزمغذی ها تعدادی افزایش صحت بینایی

[ad_1]

پيشكشي بار عام : درست همانطور که یک رژیم غذایی صفت پير می تواند كره زمين ابتلا به مقصد چاقی خودداری کند، وعاء مهمی نیز جلاجل خودداری كره زمين نقصان بینایی خواهد داشت.

به مقصد شرح احوال آوای صحت ،پيمان مروارید و دژنراسیون ماکولا غيرمشدد به مقصد صحنه كره زمين شایع ترین مشکلات اشاره با گوشه چشم هستند که بزرگسالان مسن نمناك را فروسو تاثیر آرامش طلب داده و كشيده شده به مقصد اختلالت بینایی و جلاجل نهایت نابینایی می شوند. هر دوی این پیمان چشمی جلاجل بيگانگان بالای 55 اسم باشليق ظهور می کند اما پيمان مروارید علت اصبی نابینایی جلاجل بزرگسالان جلاجل این سنین باریک. جلاجل سراسر كره ارض پيمان مروارید زیاد كره زمين 25 میلیون نفر را فروسو تاثیر آرامش طلب داده باریک.

به مقصد شرط مرتبط بودن تغذیه عالی و متعادل، خير مهجور كره زمين چاقی، دیابت قسم 2 و صفت سرطان زا می توان اجتناب انجام بده، بلکه این قسم رژیم به مقصد آما اشاره با گوشه چشم باریک و موردها مغذی درخور اطفال جلاجل درافتادن زندگی حتی می تواند تعدادی تنقیح كره زمين دستگاه بافندگي وام گذاردن بینایی احتمالاً كره زمين بیماری های چشمی و افزایش صحنه نیز کمک کننده باشد.

جلاجل اینجا شماری گزینه های مغذی تعدادی تنقیح مشکلات چشمی و به شدني صحت اشاره با گوشه چشم زیادتر معرفی شده باریک:

آنتی اکسیدان ها: یک رژیم غذایی سرشار كره زمين آنتی اکسیدان ها به مقصد ديباچه یکی كره زمين موثرترین راه های مقابله توسط اثرات پیری احتمالاً كره زمين رادیکال های آزاد شناساننده شده باریک. آنتی اکسیدان های موجود جلاجل ویتامین هایEو ث، بتاکاروتن، سلنیوم، روی و… می تواند كشيده شده به مقصد خنثی وزیر ها رادیکال های آزاد شود. ویتامین ث جلاجل بغایت كره زمين میوه ها و سبزیجات یافت می شود جلاجل حالی که آجیل، سیب زمینی شیرین، کره بادام زمینی، و غلات غنی شده، سرشار كره زمين ویتامینEهستند. اسم پري زده این كورس ویتامین به مقصد کاهش خطرساز پيمان مروارید کمک می کند. میوه های زردفام و نارنجی و ایضاً میوه های قرمز، سبزیجات، هویج، پاپایا، و انبه، غنی كره زمين بتاکاروتن هستند. بتاکاروتن ایضاً جلاجل كبد، تخمچه طير و شیر نیز یافت می شود. بدن بتاکاروتن را به مقصد ویتامین آ تبدیل می کند و آنهم تعدادی کمک به مقصد تنظیم اشاره با گوشه چشم جلاجل مواجه نزد به‌تمامی شعشعه، و خودداری كره زمين ابتلا به مقصد پيمان مروارید. میوه ها و سبزیجات خضرا و تیره نیز حاوی آنتی اکسیدان های طبیعی هستند. فلاونوئیدهای موجود جلاجل انگور، شکلات و انواع درخت توت ها نیز تعدادی وقايه كره زمين مویرگ ها جلاجل اشاره با گوشه چشم و افزونتر ناموس پرستي های خونی جلاجل بدن مفیدند.

غلات سبوس دار: نتایج بررسی‌های اخیر اثر داغ می‌ دهد، رژیم غذایی توسط شاخص پایین گلیسمی احيانا جلي دژنراسیون ماکولا غيرمشدد به مقصد صحنه را 80 درصد کاهش می ‌دهد. تعدادی کاهش سریع شاخص گلیسمی غذا، غلات سبوس دار را جایگزین نشاسته‌ های تصفیه شده کنید. برنج سبوس دار، جوغ كورس كله دار، نغن سبوس دار و پاستای سبوس دار اسم پري زده کنید.

اسیدهای روغني امگا three: این اسیدهای روغني تعدادی صفت به خاطرسپردني صحت اشاره با گوشه چشم حیاتی هستند كورس قسم اسید روغني امگا three قومگرايي بهDHAوEPAدر وقايه كره زمين صحت اشاره با گوشه چشم جلاجل مواجه نزد دژنراسیون ماکولا غيرمشدد به مقصد صحنه وعاء مهمی دارند بخصوص تعدادی بيگانگان جلاجل اعراضگر خطرساز. مساحت گرفتن پایین این اسیدهای روغني جلاجل بديل كشيده شده به مقصد سندرم اشاره با گوشه چشم خشک، دژنراسیون ماکولا، رتینوپاتی دیابتی و رتینوپاتی نوزادان نارضا می شود. ناگفته نماند که این اسیدهای روغني تعدادی توسعه بصری درخور اطفال و عملکرد اشاره با گوشه چشم جلاجل نوزادان بسیار بااستعداد بضع. اسیدهای روغني امگا three جلاجل درجه اولا جلاجل غذاهای دریایی یافت می شوند، بخصوص جلاجل ماهی قزل آلا و ساردین و افزونتر ماهی های روغني. ايشان ایضاً جلاجل آجیل، دان ها، روغن های گیاهی و سبزیجات توسط برگك خضرا تیره نیز یافت می شوند. مکمل های اسیدهای روغني امگا three نیز جلاجل دسترسند.

لوتئین و زیگزانتین: این کاروتنوئیدها، آنتی اکسیدان های طبیعی موجود جلاجل اشاره با گوشه چشم هستند و می توانند كشيده شده به مقصد کاهش اکسیداسیون جلاجل صفت انگبين های اشاره با گوشه چشم و خودداری كره زمين مغلوبي شبکه اشاره با گوشه چشم شود. این روند به مقصد نوبه كلاه خود می تواند كشيده شده به مقصد کاهش خطرساز ابتلا به مقصد بیماری های چشمی مثل پيمان مروارید و دژنراسیون ماکولا گردد. توسط این حلول كننده بدن نمی تواند به مقصد معیار کافی این كورس کاروتنوئید را اشکال کند و باید به مقصد رژیم غذایی اضافه شوند. سبزیجات توسط برگك تیره، مثل اسفناج، کلم بروکلی، کلم پیچ و خربزه سرشاز كره زمين لوتئین و زیگزانتین هستند. كره زمين میوه هایی مثل کیوی، و انبه و علاوه ثمار آن كره زمين تخمچه طير، جواري و هویج نیز می توان كاربرد انجام بده.

منبع:medicaldaily


 

[ad_2]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *