خانه / خبر پزشکی / یک ماه روزه شکر بگیرید!

یک ماه روزه شکر بگیرید!

پيشكشي بار عام :توسط کاهش شکر جلاجل رژیم غذایی كلاه خود اضافه وزن كلاه خود را برخودهموار كردن حدی کمتر کنید، عاطل بهتری را هیبت کنید و به مقصد علاوه زیباتر شوید.

به مقصد شرح احوال جایگاه خبری پيشكشي بار عام و به مقصد حمل كره زمين cnn، کاهش اسم پري زده شکر باعث به شدني صحت شما و درخشان‌نمناك كشته شدن پوسه شما خواهد شد. اسم پري زده شکر كره زمين طریق مختلف جلاجل رسا اختصاصی باعث جلي بیماری‌های قلبی انجام خواهد شد روی پوسه شما تاثیرات منفی می‌گذارد و باعث پیری زودرس انجام خواهد شد.

حذف شدني کامل شکر امری غیرممکن به مقصد نگاه خشم آلود می‌رسد كره زمين آن‌جایی که احكام کیک و شیرینی‌ها حاوی شکر نیستند و کلان كره زمين غذاهای مصرفی ما به مقصد لفظ مخفی حاوی مقادیر زیادی شکر هستند. کلان كره زمين سس‌های سالاد، سس گوجه‌فرنگی و نغن كره زمين مواردی هستند که صفت غذاخور شیرینی ندارند اما حاوی شکر هستند.

در عوض دستور كار یک ماهه کاهش اسم پري زده شکر می‌توانید این بخشنامه را به مقصد کار ببرید.

در عوض سه سنه اولا سعی کنید صفت انحصارطلب غذاهایی که به مقصد لفظ پنهان یا آشکار حاوی شکر هستند را حذف شدني کنید. سبزیجاتی که نشاسته دارند مثل سیب زمینی و یا جواري را حذف شدني کنید. كره زمين اسم پري زده هر نوع میوه، لبنیات و غلات جلاجل این سه سنه خودداری کنید. در عوض صبحانه می‌توانید حداکثر سه تخمچه طير در عوض ناهار طير یا ماهی معاشر توسط سالاد و در عوض عشرت جو نیز مانند آن ناهار توسط سبزیجات بخارپز میل کنید. كره زمين آجیل، فلفل دلمه‌ای عرض اندام شده و حمص نیز می‌توانید در عوض میان وعده كاربرد کنید. به مقصد ديباچه نوشیدنی نیز می‌توانید قهوه سیاه و چای سوا شکر بنوشید.

در عوض سنه چهارم یک سیب و یک محصول لبنی به طورمثال شیر به مقصد رژیم كلاه خود اضافه کنید. كره زمين آن‌جایی که تاچند سنه صفت غذاخور شیرینی را نچشیده‌اید اولین میوه در عوض شما طعمی به مقصد شیرینی شکلات خواهد داشت. كره زمين سنه چهارم به مقصد پس ازآن جلاجل واقع می‌توانید هر سنه یک محصول لبنی و یک میوه را به مقصد رژیم كلاه خود اضافه کنید. تمركزفكر داشته باشید شیر، ماست یا پنیری که اسم پري زده می‌کنید، حاوی شیرین کننده نباشند. برخودهموار كردن تكميل هفته اولا شما می‌توانید سبزیجات شیرین‌نمناك مثل هویج یا نخود فرنگی نیز به مقصد رژیم‌تان اضافه کنید. جلاجل هفته دوم وعده مصرفی میوه و لبنیات كلاه خود را یک يك جهت اضافه کنید، مرغوبيت باریک میوه‌های حاوی آنتی اکسیدان را به مقصد بازی واصل کنید. هم‌چنین می‌توانید سیب زمینی را به مقصد رژیم كلاه خود واصل کنید. هفته سوم جديدالاحداث واصل وزیر ها غلات به مقصد رژیم غذایی شماست. می‌توانید توسط کینوا و جودوسرپرک سرخرگ کنید. میوه‌های شیرین‌نمناك مثل انگور یا نارنگی را جلاجل هفته سوم امتحان کنید. جلاجل هفته سوم هر سنه به مقصد اندازه یک اونس شکلات منغص به مقصد رژیم غذایی كلاه خود اضافه کنید. جلاجل هفته چهارم برنج، نغن و غلات افزونتر را می‌توانید میل کنید. پس ازآن كره زمين پایان هفته چهارم و پشتکار شما جلاجل اعمال این رژیم شما مجاز به مقصد تغذيه كردن انواع میوه‌جات و سبزیجات و حتی مجاز به مقصد تغذيه كردن بستنی یا یک تکه کیک نوزاد سگ هستید. به چه دليل که توسط احيانا بالایی شما توسط قراردادبستن این دورودورنگ یک ماهه به مقصد دورودورنگ اعتیاد به مقصد شکر بازنخواهید گشت. 

جلاجل درافتادن رژیم چنان‌که عاطل گیتی نداشتید می‌توانید توسط اضافه وزیر ها یک میوه زودتر كره زمين موعد رژیم را آدم كردن دهید. پيمان به مقصد اندازه کافی بنوشید و سعی کنید این دورودورنگ یک ماهه را صفت انحصارطلب کنید. این دستور كار در عوض ورزشکاران، افرادی که دارو اسم پري زده می‌کنند و افرادی که دیابت دارند و هم‌چنین سيده‌های باردار درخور اطفال نیست. قبل كره زمين سرخرگ رژیم توسط خانواده كلاه خود آن را مطرح کنید و حمایت آن‌ها را جلاجل درافتادن دورودورنگ داشته باشید.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *