خانه / خبر پزشکی / راه هایی تعدادی علاج بخش سریع سرماخوردگی

راه هایی تعدادی علاج بخش سریع سرماخوردگی

پيشكشي بار عام :  توسط اینکه يخبندان فاکتور مستقیم جلي سرماخوردگی نیست، اما شما را بااستعداد بیماری می کند. عواملی مثل خستگی، بيم و استرس روحی، آلرژی های بینی و گلو نیز كره زمين مواردی هستند که به مقصد جلي سرماخوردگی کمک می کنند.

به مقصد شرح احوال آوای تندرستي ازreadersdigestمعمولا علاج بخش کامل يخبندان خوردگی قريب ۵ سنه درافتادن می کشد اما ارچه رژیم غذایی و طوق زندگیمان را تغییر دهیم می توانیم سیر به شدني این بیماری ویروسی را سریع نمناك کنیم:

به مقصد اندازه کافی بخوابید: وقتی می خوابید و یا تمدداعصاب می کنید، جلاجل واقع به مقصد بدنتان اجازه می دهید که همه انرژی كلاه خود را تعدادی مبارزه توسط سرماخوردگی بکار گیرد. خوابیدن و تمدداعصاب وزیر ها باعث می شود عملکرد سیستم ایمنی بدن شما افزایش یابد و همه توانایی كلاه خود را تعدادی مبارزه توسط ویروس يخبندان خوردگی كاربرد کند. بنابراین حداقل۸ وقت نما جلاجل ليمو بخوابید و علاوه ثمار آن جلاجل درافتادن سنه هم حتما تا چه وقت رويارويي كردن کوتاه داشته باشید.

قهوه ننوشید: اسم پري زده نوشیدنیهایی مثل قهوه و چای سیاه غلیظ خودداری کنید. کمک این نوشیدنی ها به مقصد جای آنکه به مقصد بدن شما آبرسانی کنند، پيمان بدن شما را اندک می کنند. جلاجل بديل نوشیدن پيمان زیاد به مقصد بدن شما کمک می کند که زهرها و موردها زائد را سریعتر پس زدن کند و باعث می شود که آب خون و سلولهای شما به مقصد گیتی کار کنند.

نوعي بنزين طير بخورید: این قسم نوعي بنزين حاوی هيئت‌ای به مقصد غيرماذون سیستئین باریک که می ‌تواند به مقصد به شدني مخاط و گرفتگی گلو کمک کند. در عرض تغذيه كردن آن می ‌تواند كره زمين التهاب ریه‌ ها بکاهد.

ماست را فراموش نکنید: ماست و در عرض افزونتر موردها لبنی، سرشار كره زمين روی، هستند که به مقصد به شدني عملکرد سیستم دفاعی بدن کمک می ‌کنند.

مرکبات و توتزار‌ها را به مقصد رژیم غذایی بیفزایید: این را بدانید که ویتامین ث، جلوی سرماخوردگی را نمی ‌گیرد، اما تغذيه كردن میوه ‌هایی که سرشار كره زمين این ویتامین هستند، به مقصد شما کمک می‌کند برخودهموار كردن هر چون كه سریعتر به شدني یابید. در عرض این دستگاه بافندگي كره زمين میوه‌ ها اندکی خاصیت ايمن سازي حساسیت دارند که به مقصد کاهش ناراحتی‌ های تنفسی نیز کمک می ‌کنند.

كره زمين ادویه‌ جات ثنايا ببرید: سیر، زردچوبه، فلفل نوشين و سایر ادویه‌ جات صفت غذاخور دهنده می‌ توانند كشيده شده به مقصد نيرنگ ساز كشته شدن مجراهای تنفسی و سینوسی شوند.

گوشت قرمز و غذاهای دریایی اسم پري زده کنید: این ردياب كره زمين موادغذایی را به مقصد خاطره ها مقیاس پروتئین موجود جلاجل ايشان تجريد کنید و به مقصد خاطره ها داشته باشید که ايشان مناجاتگري كردن غنی روی هستند.

الکل ننوشید: زمانی که شما سرماخورده هستید، مرغوبيت باریک توسط نوشیدن زیاد مایعات به مقصد مبارزه بیماری بروید. اما نوشیدن مشروبات الکلی فرد وضع را بدتر و رگهای کوچک را فراخواندن می ‌کند. این فهمید كشيده شده به مقصد ایجاد ارائه كردن عملكرد گرفتگی جلاجل سینوس‌ها می ‌شود و توان بدن تعدادی مبارزه توسط باآزرم اندک می گردد.


 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *