خانه / خبر پزشکی / اجتماع ترین راهنمای تغذیه ای در عوض بیماران اچ آی اوی واحد وزن معادل!

اجتماع ترین راهنمای تغذیه ای در عوض بیماران اچ آی اوی واحد وزن معادل!

[ad_1]

پيشكشي بار عام : تغذیه جلاجل بیماران اچ آی اوی واحد وزن معادل اهمیت خصوصی ای دارد. بدن این بیماران به مقصد دلیل اسم پري زده داروها و روند بیماری، دستخوش مشکلاتی كره زمين قبیل کاهش شدید وزن، باآزرم، لينت مزاج و … می شود. لیپودیستروفی یا سندرم توزیع چربی یکی افزونتر كره زمين اختلالاتی باریک که بیماران هیبت می کنند.

به مقصد شرح احوال آوای صحت ، به شدني رژیم غذایی جلاجل بیماران، كشيده شده به مقصد ارتقای صحت، تقویت سیستم ایمنی بدن، کمک به مقصد علاج بخش علائم و عالم ها اچ آی اوی، و مدیریت عالم ها داروهای مصرفی می شود.

علوم شرعي تغذیه صفت پير جلاجل بیماران مبتلا عبارت باریک كره زمين: اسم پري زده سبزیجات، میوه ها و دان های کامل، تجريد سرچشمه ها درست پروتئین، محصول وزیر ها اسم پري زده شیرینی ها، نوشيدني ها و غذاهای دارای شکر مصنوعی، اسم پري زده کربوهیدرات های پیچیده.

جلاجل اینجا مفروضات دقیقتر در عوض سرخرگ یک دستور كار غذایی صفت پير جلاجل بیماران اچ آی اوی واحد وزن معادل را می توانید كنار زدن کنید:

کالری: کالری معیار انرژی جلاجل غذاها باریک و نفت بدن را تامین می کند. بیماران اچ آی اوی واحد وزن معادل در عوض صفت به خاطرسپردني تلريگ بدن آب خون ممکن باریک نیاز به مقصد دریافت کالری زیادتر داشته باشند:

ارچه شما جلاجل حيطه نفوذ وزن صفت پير به مقصد كله دار می برید، به مقصد ازای هر پوند كره زمين وزن بدن كلاه خود، ۱۷ کالری باید دریافت کنید.

ارچه دستخوش باآزرم شده اید، به مقصد ازای هر پوند كره زمين وزن بدن ۲۰ کالری دریافت کنید.

ارچه کاهش وزن را ارائه كردن عملكرد می کنید، به مقصد ازای هر پوند كره زمين وزن بدن،۲۵ کالری دریافت کنید.

پروتئین: به مقصد صفت به خاطرسپردني صحت عضلات، اندام ها و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. در عوض به مقصد دستگاه بافندگي با خود حمل كردن پروتئین کافی این دستورات را كنار زدن کنید:

ارچه شما یک فرد اچ آی اوی واحد وزن معادل هستید، تيرخور دریافت ۱۰۰ مادام ۱۵۰ باريتعالي پروتئین جلاجل سنه باریک.

ارچه شما یک نسا اچ آی اوی واحد وزن معادل هستید، تيرخور دریافت ۸۰-۱۰۰ باريتعالي پروتئین جلاجل سنه باریک.

ارچه بیماری کلیوی دارید، زیاد كره زمين ۱۵ مادام ۲۰ درصد كره زمين کالری كلاه خود را كره زمين طریق پروتئین دریافت نکنید. دریافت زیاد كره زمين حد پروتئین می تواند صحت کلیه ها را تهدید کند.

گوشت ثور منبع خارق عادت پروتئین سوا چربی باریک. گوشت سینه طير، ماهی و محصولات ناچیز روغني لبنی نیز كره زمين محصولات مفید افزونتر هستند.

کربوهیدرات: کربوهیدرات ها به مقصد شما انرژی می دهند. در عوض به مقصد دستگاه بافندگي با خود حمل كردن معیار درخور اطفال کربوهیدرات این بخشنامه را كنار زدن کنید:

اسم پري زده ۵ مادام ۶ وعده (قريب ۳ فنجان) كره زمين میوه ها و سبزیجات جلاجل سنه.

تجريد طیف وسیعی كره زمين موردها مغذی.

تجريد حبوبات و دان های کامل مثل برنج قهوه ای، کینوا. ارچه به مقصد گلوتن موجود جلاجل آرد گندم حساسیت دارید، جوغ را تجريد کنید. ارچه دیابتی یا پیش دیابتی هستید، و یا مقاومت به مقصد انسولین دارید، زیادتر سرچشمه ها کربوهیدرات شما باید كره زمين طریق سبزیجات تامین شود.

محصول وزیر ها قندهای جنون مردم آزاري مثل پيمان نبت، کیک، کوکی ها و بستنی.

چربی ها: جلاجل تامین انرژی اضافی در عوض بدن موثرند. بهترین راهکارها در عوض دستیابی به مقصد حد درخور اطفال چربی ها كره زمين این آرامش طلب باریک:

۳۰ درصد كره زمين کالری يوميه كلاه خود را كره زمين طریق چربی ها دریافت کنید.

۱۰ درصد كره زمين کالری يوميه شما باید كره زمين طریق اسم پري زده چربی های غیر سيري باشد. مثل آجیل، دان ها، آووکادو، ماهی، روغن کلزا و روغن زیتون.

کمتر كره زمين ۷ درصد كره زمين کالری دریافتی شما جلاجل سنه باید كره زمين طریق چربی های سيري مثل گوشت های روغني، طير توسط پوسه، کره، لبنیات پرچرب، روغن نارگیل و روغن پالم باشد.

مقابله توسط مشکلات خاص: بدن شما ممکن باریک جواب های مختلفی به مقصد اچ آی اوی داشته باشد. شما ممکن باریک عالم ها جانبی داروها را نیز هیبت کنید. چندی كره زمين رایج ترین مشکلات و نحوه برخورد توسط ايشان كره زمين این آرامش طلب باریک:

دل به هم خوردگي و استفراغ: موردها غذایی ناچیز روغني مثل پاستای جنون مردم آزاري، میوه کنسرو شده یا نوعي بنزين جنون مردم آزاري را در عوض رفع این لكه امتحان کنید. هر كورس زمان سنج یکبار وعده های غذایی کوچکتر را اسم پري زده کنید. كره زمين غذاهای روغني یا نوشين و یا غذاهای توسط بوی قوی اجتناب کنید. كره زمين اسم پري زده چای زنجبیل غافل نشوید. كره زمين پزشک كلاه خود جلاجل باروح داروهای ايمن سازي دل به هم خوردگي سوال کنید.

لينت مزاج: زیاد كره زمين هر زمان دیگری مایعات بنوشید. كره زمين اسم پري زده کافئین اجتناب کنید. كره زمين اسم پري زده غذاهای روغني اجتناب کنید. رژیم غذایی شامل موز، برنج، سیب زمینی و نغن اسم تاييد را امتحان کنید. به مقصد جای سبزیجات عربي زبان كره زمين سبزیجات رساتر كردن شده كاربرد کنید.

گروهي اشتها: در عوض کمک به مقصد تحریک اشتها نرمش کنید. به مقصد هیچ وجه الکل ننوشید. در عوض افزایش اشتها، توسط خانواده غذا میل کنید. كره زمين پزشک كلاه خود جلاجل باروح داروهای تحریک کننده اشتها بپرسید.

كره زمين دستگاه بافندگي وام گذاردن زیاد كره زمين حد وزن: پروتئین، کربوهیدرات پیچیده و چربی های صفت پير بیشتری به مقصد رژیم غذایی تان بیفزایید. كره زمين تغذيه كردن میوه های خشک و یا آجیل در عوض شب چره غافل نشوید. توسط پزشک كلاه خود جلاجل باروح مکمل های تغذیه ای در عوض افزایش وزن مشورت کنید.

مشکلات قورت دادن: غذاهای لين مثل ماست یا سیب زمینی رساتر كردن شده بخورید. كره زمين سبزیجات خمود اجتناب و ايشان را رساتر كردن یا کبابی کنید. میوه های لين مثل موز یا گلابی بخورید. كره زمين غذاهای اسیدی مثل پرتقال، لیمو و گوجه فرنگی اجتناب کنید.

لیپودیستروفی (سندرم توزیع چربی): كره زمين اسم پري زده چربی های زيانمند شدن اجتناب کنید بخصوص چربی های سيري و ترانس. چربی های سيري نشده مثل امگا ۳ را تجريد کنید. قندهای تصفیه شده را محصول کنید. دان های غنی كره زمين فیبر، میوه ها و سبزیجات را اسم پري زده کنید. به مقصد صفت منسوب به طوس اسلوب مند نرمش کنید.


 

[ad_2]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *