خانه / اخبار پزشکی دیگر / اخبار پزشکی امروز: کریسمس اضافه وزن برای ماه

اخبار پزشکی امروز: کریسمس اضافه وزن برای ماه


باقی بماند می تواند روز کریسمس وارد کرده است – هم به خوردن و نوشیدن و شاد باشد! اما مراقب باشید به حد افراط ورزیدن; تا نیمه هر وزن به دست آورده در طول تعطیلات به خوبی به 2017 loiter است.
[A person in a Santa costume standing on a set of scales]
محققان می گویند که وزن بیش از کریسمس به دست آورد می تواند برای ماه باقی می ماند.

A مطالعه اخیر حدود 3000 بزرگسالان از سراسر کشورهای سه در بر داشت که در 10 روز بعد از کریسمس وجود دارد تا 0.6 درصد افزایش در وزن نسبت به 10 روز قبل از کریسمس.

در ایالات متحده بزرگسالان 0.6 کیلوگرم به طور متوسط در دوره کریسمس و سال نو را به دست آورد.

علاوه بر این، محققان دریافتند که تابستان زیر شرکت کنندگان تنها حدود نیمی از وزن به دست آورده در طول تعطیلات از دست داده بود.

مطالعه شرکت نویسنده برایان Wansink، Ph.D.، دانشگاه کورنل در ایتاکا، نیویورک و همکارانش منتشر یافته های خود را در جدید انگلستان مجله پزشکی .

شاید هیچ تعجب است که فصل جشن می تواند منجر به افزایش وزن است. با توجه به انجمن سلطنتی برای بهداشت عمومی (RSPH) در انگلستان، gorging روز کریسمس به حدود 6000 کالری – تقریبا سه برابر ساعت مصرف کالری روزانه توصیه شده است.

علاوه بر این، این کالری می توان سخت سوزاند. توجه داشته باشید RSPH که طول می کشد 44 دقیقه راه رفتن کردن لیوان بزرگ الکلی، در حالی که کپی کردن کالری از کریسمس شام را 3 ساعت و 40 دقیقه از در حال اجرا.

براساس یافته های خود را Wansink و تیم در حالی که متخصصان مراقبت های بهداشتی باید توصیه به بیماران خود را کنترل بیشتری استخدام بیش از کریسمس، که بیشتر مفید به آنها افزایش مداوم وزن به دلیل تعطیلات کالری هشدار می دهند ممکن است می گویند.

“[…] از آن ممکن است به بیماران توصیه می کنند هر چند به نیمی از وزن تعطیلات افزایش مدت کوتاهی پس از تعطیلات از دست رفته است، که نصف افزایش وزن باقی می ماند تا ماه های تابستان و یا فراتر از آن، به نظر می رسد بهتر” می گویند نویسندگان. “البته از دستاوردهای یکی کمتر، یکی کمتر سپس به نگرانی در مورد تلاش برای از دست دادن آن است.”

راهنمایی برای جلوگیری از تعطیلات پرخوری

به جشن غذایی می آید، با این حال، “نه” گفتن ساده تر از انجام گفت.

“فصل جشن است زمان برای بسیاری از ما به خوبی سزاوار استراحت و لذت بردن از غذای خوب و خوب شرکت، بنابراین طبیعی است که ما خودمان را در طول تعطیلات، درمان می” یادداشت شرلی کرامر، مدیر اجرایی RSPH.

با این حال، چند راه برای کند که آن را به مصرف مواد غذایی بیش از تعطیلات می آید وجود دارد.

ارین مورس رئیس متخصص تغذیه بالینی در رونالد ریگان مرکز پزشکی دانشگاه کالیفرنیا-لس آنجلس یادداشت های آرایه ای از غذاهای سالم تعطیلات را انتخاب کنید از, مانند زغال اخته کل کلم رنگارنگ و سایر میوه های فصلی و سبزیجات وجود دارد.

[People having Christmas dinner]
سرگرم کننده بیش از کریسمس، اما سلامتی خود داشته باشیم.

مورس را فراهم می کند چند راهنمایی برای کمک به جلوگیری از وزن تعطیلات را به دست آورید:

  • جلوگیری از نشسته به شام در معده خالی : حدود یک ساعت قبل از کریسمس شام خوردن یک سیب یا یک فنجان سوپ سبزی. با این کار…

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *